Іноземна для дошкільнят (від 3 до 6 років) в 2-ох рівнях

Англійська
Німецька
Французька
 
ПЕРШИЙ РІКІндивідуальний підхід до кожної дитини навчання проводиться в групі 2 рази на тиждень у вихідні (Сб., Нд) або робочі дні, тривають по годині ( 2 уроки по 30 хвилин). Заняття побудовані в ігровій формі,  де діти  спілкуються іноземною мовою з елементами драми та співу. Під час заняття застосовуються відео та аудіоматеріали, підручники, розмальовки для дітей, малюнки та іграшки.
 
На занятті крім викладача є асистент: це допомагає кожній дитині індивідуально подолати труднощі, які можуть виникнути під час навчання.
 
Якщо Ви привели Вашу дитину у віці  3-4 років  в Дитячу мовну школу Центру ASAP, то будете приємно вражені, що за рік дитина навчиться усним навичками спілкування та сприйняття іноземної мови на слух (аудіювання).
Малюки із задоволенням вдома та на відкритих заняттях для батьків розкажуть, як вони знайомляться, яку вони люблять їжу, які вони мають іграшки, якого кольору їх шкільне приладдя, порахують тваринок, назвуть, які у них вдома меблі, і що вони бачили на морі, на яких інструментах їм хочеться грати,  і яка у них родина. А ще, із задоволенням після перегляду мультфільму вони обговорюватимуть пригоди героїв.
Уявіть, що все це іноземною мовою!!!
 
ДРУГИЙ РІК вивчення іноземної мови дошкільнятами має на меті навчити дітей не тільки усному мовленню та аудіюванню, а й елементам читання та письма. Відповідно,   збільшується тривалість заняття до 1,5 години ( два уроки по 45 хвилин).
 
Під час уроків діти спілкуються іноземною мовою на побутові теми, будують міні-діалоги та розповіді, грають в ігри на запам’ятовування букв та слів. Вони вчаться писати букви та окремі слова, читати за правилами та на розпізнавання слів, готують та проводять святкування традиційних свят для країн, мову яких вони вивчають. Вчителі проводять конкурси на запам’ятовування та переказ вивченого матеріалу і переглянутих фільмів.
 
ТРЕТІЙ РІК  продовжують навчатись в Центрі,  навіть навчаючись вже в загальноосвітній школі. Адже саме тут вони потрапляють в іншомовне середовище, спілкуються з друзями на заняттях іноземною мовою, вивчають лексичний та граматичний матеріал.
 
Програма включає в себе вивчення 300 лексичних одиниць, граматичні структури теперішнього часу, вміння будувати логічні розповіді  (3-4 речення) та мінідіалоги із загальними та спеціальними запитаннями, короткими та поширеними відповідями. Кількість лексичних тем збільшується до двадцяти, серед них такі, як «Мій день», «Професії», «Тварини», «Покупки», «Погода», «Що ми зараз робимо», «Спортивні ігри», тощо.
 
Доброзичлива атмосфера в Дитячій мовній школі та визнання здобутків маленьких школярів заохочують їх до подальших успіхів у навчанні.